شرایط و روش‌های ارسال بازرگانی کهربائی

Admin ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
شرایط و روش‌های ارسال بازرگانی کهربائی

------* قوانین ارسال بازرگانی کهربائی *------

 

هر کدام از فروشگاه های اینترنتی به نسبت محصولاتی که ارائه می دهند، دارای قوانین ارسال مختص به خود می باشند که در هنگام خرید هر محصول و یا در اطلاعات محصولات خاص، نوع و هزینه ارسال و همچنین مدت زمان ارسال محصول درج شده است.

در شرکت بازرگانی کهربائی تمامی ارسال ها برای مشهد با خودروی شرکت به صورت رایگان انجام می شود و سفارشات استان های دیگر باتوجه به حجم سفارشات توسط پست پیشتاز، پست تیپاکس، باربری یا چاپار ارسال خواهند شد.

 

 

شیوه ارسال تک فروشی

برای سفارشات با حجم پایین به صورت پیش فرض برای کل کشور با پست و تیپاکس ارسال خواهد شد.
بازه زمانی ارسال برای تمامی استان های کشور 3 الی 5 روز میباشد.
توجه داشته باشید تیپاکس بعضی از مناطق کشور را ارسال درب منزل ندارد و باید شخصاً به دفتر تیپاکس منطقه خود مراجعه بفرمایید تا بسته را تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر به صورت تک سفارش داده اید اما حجم، سفارش شما بیشتر از یک کارتن باشد (یعنی تعداد اقلام زیاد باشد)، برای استان های دیگر با باربری یا چاپار ارسال خواهد شد.

سفارشات مشهد که با خودروی شرکت توزیع می شوند لازم است توسط مشتری با شرکت هماهنگ شود و در صورتی که مشتری با زمان ارسال یعنی 14:30 به بعد مشکلی دارد باید به متصدی سایت از طریق شماره 5006-259-0915 اطلاع دهد. توجه نمایید نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثبت شده در فاکتور را اعلام نمایید.

 

 

شیوه ارسال عمده فروشی

نکته 1: هزینه ارسال از انبار شرکت بازرگانی کهربائی تا باربری رایگان است و از باربری مشهد تا شهر مقصد به صورت پس کرایه می باشد.
نکته 2: تمامی سفارشاتی که به صورت باربری ارسال می شوند، تصویر بیجک آن ها برای مشتری ارسال خواهد شد. برای دریافت بیجک به شماره 5006-259-0915 در همه پیامرسان ها پیام دهید. توجه نمایید نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثبت شده در فاکتور هنگام ارسال تصویر بیجک را اعلام نمایید.

 

 

ضمانت محصولات خاص

برخی از محصولات مانند انواع شیشه خودرو امکان آسیب پذیری را در حین ارسال دارند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات صحت و سلامت آن ها تا اداره پست و تیپاکس و باربری مشهد توسط شرکت کهربائی ضمانت می شوند و از لحظه ارسال توسط سامانه حمل بار کشور تا شهر مقصد، شرکت هیچگونه ضمانتی را به عهده نخواهد گرفت.

برخی محصولات دیگر مانند لوازم الکتریکی قبل از ارسال صحت و سلامت آن ها مورد تست قرار می گیرد و پس از آن هیچ ضمانتی مورد قبول شرکت کهربائی نخواهد بود. چون تمامی محصولات توسط دوربین های مداربسته در زمان بارگیری، تست و ارسال در حال ضبط هستند.
اگر محصولی زمان تحویل آسیب دیدگی داشت (یعنی صدای شکستگی میداد) به هیچ عنوان از مامور تیپاکس تحویل نگیرید و سریعاٌ با شماره 8457-021 خدمات مشتریان تیپاکس تماس بگیرید و با قسمت شکایات ارتباط بگیرید و اعلام کنید که بسته را به دلیل صدای شکستگی، دریافت نکرده اید. تا شرکت تیپاکس موظف باشد جبران خسارت کند.

 

 

شرایط ارسال

تمام سفارشات روزانه توسط اداره پست در ساعت 12 جمع آوری می شود. لازم به ذکر است در ایام تعطیل هیچ سفارشی ارسال نخواهد شد. سفارشات درون شهری مشهد ساعت 14:30 توسط خودرو شرکت پخش میشود.
سفارشاتی که نزدیک به ایام نوروز می باشد به دلیل حجم بالای ارسال توسط اداره پست و تیپاکس وباربری از تاریخ 23 اسفند ماه تا 15 فروردین ارسال نمی شوند و در انبار شرکت های فوق جمع آوری می شوند که بعد از ایام نوروز شروع به توزیع شوند.



نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.