سپر عقب و جلو تمام محصولات سایپا

۱۴۰۰/۰۱/۲۸
سپر عقب و جلو تمام محصولات سایپا
تعداد محدود جهت ثبت درخواست خرید خود لطفا به شماره  0513 551 2000  و یا به شماره همراه 0915 216 7007  و یا  7007  206   0915  تماس بگیرید

پوسته سپر عقب تولید شرکتی (سایپا یدک) که مناسب برای خودرو از محصولات سایپا است. این قطعه یکی از لوازم یدکی مفید خودرو است. نقش اصلی پوسته سپر، جلوگیری از وارد شدن ضربه به خودرو و دفع آن است. پوسته سپر در زیبایی ظاهری خودرو نیز نقش مهمی ایفا می کند. محل قرارگیری پوسته سپر عقب در قسمت عقبی خودرو است. پوسته سپر از پلاستیک فشرده ساخته می شود. از پلاستیک در تولید این قطعه برای مقاوم بودن آن در برابر ضربه و فشار استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده مجموعه سپر بر اساس نوع و مدل خودرو متفاوت است. پوسته سپر یکی از قطعات اصلی تشکیل دهنده مجموعه سپر خودرو است. سپر در تمامی خودروها در قسمت جلویی و عقبی خودرو نصب می شود که در هر دو قسمت، عملکردی یکسان دارد. مقاوم بودن این قطعه در برابر ضربه و همچنین فشار و فرم و شکل زیبای آن، از نکات مهم در مورد این قطعه است.
درباره تولیدکننده:
شرکت سایپا یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم یدکی در کشور است که شعبه های متعددی در سراسر ایران دارد و بهترین خدمات پس از فروش خودرو را ارائه می دهد. برند سایپا برای تأمین و توزیع قطعات یدکی باکیفیت، از کارشناسان مجرب و نیروی کارآمد استفاده می کند. این شرکت در راستای تولید محصولات باکیفیت، موفق به اخذ تأییدیه های مختلف شده است. و نمایندگی سایپا کهربایی دارای انواع مختلف سپر به صورت خام و یا رنگ شده اماده ارائه به مشتریان گرامی می باشد .


نظرات کاربران


بابک شیری زاده
۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۱۳:۴۸:۳۸
سلام من درشهرسراب استان آذربایجان شرقی قصدنمایندگی بدنه خودرومیخوام بگیرم لطف کنیدشرایط نمایندگی رابفرمایید
SaipaKahrobaeiAdmin
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۱۴:۱۴
باسلام. لطفا برای کسب اطلاعات موردنظر با شماره های ذکر شده در مقاله تماس بگیرید. باتشکر

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.